Onsdag

Tjenixen! våren närmar sig! hoppas jag, vet ju aldrig med vädret:P. Slutade kl 2 idag, ljust och sol var de ute då så de var jätte härligt att gå hem idag. Det kändes som om jag gick hem på 10 min fast de tar siså där 30 min, det var nog vår känslorna och att de var varmare idag som de kändes så fort, När man slutar kl 5 och ska gå hem i mörkret och kylan och huingrig e man då, då känns de mycket längre^^. Hoppas att våren verkligen närmer sig nu och att inte vädret vänder igen! vår vill vi alla ha. Längtar till att isen och den tunna snön som ligger över försvinner inomkort så de känns mer som vår och då kan man ialf kunna gå mycket lättare och inte spänna sig hela vägarna på isen^^. och nya hus började komma upp i kvisthamra och de känndes också mer som vår, vette fan varför, haha..

På vägen hem mötte Cilla upp mig vid kvisthamra bara, haha och sedan gick vi hem till mig och skulle plugga en massa men de blev film och jag somnade som vanligt och absolut inge plugg, dvs att det får blir massa plugg nu ikväll då. Jag ska skriva en bokrecention sen duscha och sen läsa en eng-bok._. men om jag ska hinna och sova tidgt så måste ja börja nu.. Höres senare! pussar // RC


Kolla in snyggingen som möter upp mig!  =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0