Paket..

Idag praktiserade jag från 7 till 5, var helt död när jag kom hem. Legat i kökssoffan nästan hela kvällen och halvsov, hehe. =)
Idag fick jag ett paket till =) fick min väsk hem idag :):).
Igår fick jag ju hem ellos paketet med och där kom de med ett par stövlar, bh, trosor, armband och tröja.
Stövlarna, bh och tröjan ska skickas tillbax, Skorna såg ut som ridskor på och bh:n va bra men gjorde lite ont vid armarna så får köpa en rosa bh på H&M i stället och tröjan va för stor men jätte konstigt tajt vid armarna så jag får gå och shoppa annat istället=)
Älskar att få hem paket fast man skickar nästan oftast tillbax hälften av de^^ haha.



Den här väskan kom hem idag!

H&M paket kommer nästa vecka också och sen lite saker lite senare.
Nästa månad så ska jag försöka beställa dom här skorna med, melike! dom ska ham till mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0