plögg!!

Usssch! tycker inte om att skriva en bokrecension men måste göras tyvär:D haha. Sitter här med tee och vanilje drömmar och kollade på hlav 8 hos mig:Pfast de slutade ju precis nu, tror inte de fanns något annat på TV så tidigt så fick bli de och sen har jag börjat se de efter min syster^^.Nu ska jag se semerster svenskar, tror att de går nu=). Nu såg jag med att de inte eikväll tror den där GE-galan e istället:( ååh!!

Jag bloggar inte mycket om dagarna så tänkte får skriva lite nu då fast de blev ju bara nu om mitt pluggande men ni fick ju höra vad jag tyckte om de^^ haha. är inte hemma så mycket om dagarna, är bara och paktiserar sen träning och då hinner man inte skriva så mycket men lovet får jag nog bättra mig då!!

De luktar typ prutt blandat me tåsvett här hemma efter maten^^ haha jag tror de är från möggelosten eller va de nu var för ost eftersom den luktar så mycket =S.
Nää nu måste jag fortsätta så jag hinner duscha ikväll med, ska sova tidigt för jag e så himla trött känner jag. Hörs! // RC




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0