saknade flickor

Det blev 1 och½ timmes träning idag=) kändes as skönt. Man känner sig verkligen friskare och bättre efter man har tränat. Såg idag att sist jag var och träna så var de den 18 januari men jag tränade typ inte mycket då kommer jag ihåg, så jag tycker de var bra träning idag. 1 och½ timme tycker jag var bra för annars brukar de bara att ta 45 min=D så nu ska jag försöka träna i minst 1 och½ timme, och ibland 2 ska jag försöka med också=D. Sommar närmar ju sig och man vill ju kunna gå i bikini på stranden=). Gymmet var nästan proppfullt idag, brukar alltid vara lungt när jag e där men nej de var proppfullt nästan och där mötte jag Linn Emelie och Yohanna också=) gud va kul de var för de var ju så länge sen :(. men de var riktigt kul och trevligt att se er=)<3.

Mamma kom precis hem med mitt ellos paket så nu får vi se hur allt ser ut och om de passar=) och sen blir de adra avenyn med syster.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0