Sool

våårkänslor, de har man verkligen =). Haft de i går och idag för solen e framme:), i morgon tror jag inte att de kommer att vara lika fint..Så i dag får man se om de blir promenad i stället för gymm, blir gymm i morgon istället annars=)

Har vart hemma ett tag nu från praktiken. Idag på praktiken så fick jag göra lite saker som jag fick kryssa i iett papper där man ser vad har jag gjort själv eller tillsammans med handladaren=) se vad jag lär mig. Idag fick jag ge lavemang, yscha sen städade i rummen:P gick vi ner till kylrummet, de var inte så läskigt som alla sa men de va ju lite obehagligt håller jag med om, det var en som låg där i och precis när vi skulle ner så fick vi lägga in en till där och så fick vi se människan=S inte så farligt, hon avled idag på Petras avdelning så hon fick vara med och fixa sa de och sen har jag sett när de stoppade i en en kateter och sen blodprov? aa något vare:D så fick se rätt mycket idag men de e ju bara bra.. Jag trivs jätte bra på ROS och min handledare är jätte bra och de ansra som jobbar där, de vill verkligen att vi ska lära oss så mycket som möljigt, de visar så mycket och vi får göra allt gå in själva och hjälpa de gamla själva ochså, känner mig nästan som en kolega:D haha hade telefonen idag och allt som dom så de känns riktigt bra tycker jag=).
Nu blev de långtom praktiken men ni fick ju veta vad gör gör och fick göra och jag tyckte de var rättt mycket och jävkligt bra jag fick se och lära mig idag:).

Nu snart så ska jag hem till sofie, ska se på film och "fika"..
ska fixa lite nu sen går jag=)
Pussar, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0