Spa kväll och nyttigheter!

Godkväll!
På dagen har jag pluggat lite, läste lite sidor ur en engelsk bok bara sen blev se leta upp lite recept för hemmagjorda aniktsmask som skulle användas i kväll..Lite tjaffs på msn, ena blev jag riktigt arg och ledsen för men när nästa kom så gjorde de bara dagen bättre nästan:D för de var bara kul:D satt mest och skratta haha!.. Kl 5 kom CIlla till mig och vi vandrade till Kaptensgården för att beställa sallader=). sedan vandrade vi till Flygfyren och köpte nyttigheter som Naturgodis=) och sen avocado,citron och té som skulle användas i masken förutom té då:D hehe. Gick hem och käkade våra sallader och blev proppmätt av mindre än halva:S men käksade lite till senare:D mätt som fan blev man! senare blev de nötter och naturgodis=) mumma! Sen ångbadade Cilla ansiktet:D för att öppna porerna sen blev de hemgjorda ansiktsmasker jag gjorde enför torr hy.Torrisen:D

Ingridienser:
En hel avcado
1 msk yoghurt
2 msk hornung

Gör såhär:
Skär ut avocadon och lägg allt i något man kan mixa i. lägg ner alla ingridienser och sen mixa dom sen aplacera på facet:D lägg på två gurkskivor över ögonen

Jag tog en gaffel men de blev klumpigt som ni snart kommer få se:D men det kankse inte gör någon skillnad?, haha. Jag hittade  recept som de bara var avocado man skulle ha men honung och yoghurt e bra de med så tog med det också:) Ni behöver förresten dela på allt och inte ta allt som jag gjorde för mer än helften blev kvar^^ hehe.  men som sagt de e för torr hy.

Cilla recept var

Ingridienser:
En halv citron
1 dl vatten
2 mks äppelcider vinäger

Gör såhär: häll i Vinäger och vatten i en skål sendan pressa citronen i och sedan blanda ihop och sen badda på aniktet. Två gurkskivor över ögonen.

Dom gjorde susen!


Började med att toppa ögonbrynen


Blir alltid så röd när jag toppat, men syndes inte så mkt är:P


sen ångbadade Cilla


Sen blev de dags för masken! det är min maks

Cillas mask. Lite yoghurt i också..


Hahhahahaahhahahabjuder på den:D har ändå mask på:P

CIlla:D


Godnatta /RC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0