inge bra dag / shopping

Hallå!
Igen bra dag säger jag bara. Vankade med ingen ork och var så trött, gick upp kvart i 9 för att upp och jobba. jobbet var inte kul heller, gick där och sura och typ de chefen komenterade hela tiden så jag blev så jävla arg men han pratade med sen och frågae hur jag mådde och om han var hård mot mig idag, svarade bara jaa med lite irriterande röst^^:D men blev bättre sen! Nu sitter jag hemma och bara slappar, direkt när jag kom hem så gick jag till datan och satte mig i sängen, har fortfarande ingen ork. Arg och ledsen e man med! ingen bra dag som sagt! men nu måste de bli lite gladare här,kan ju inte göra er deppa heller:P Ikväll har jag nog inga planer? känns som om jag bara vill sitta hemma i kväll men ändå inte, de e ju liksom lördag! Efter jag har bloggat så ska jag  fixa musiken på mobilen och en låt kommer alltid få följa med mig i mobilden; Kelly Clarkson - because of you, den e bara allmänt bra och påminner lite om saker! Igårdagen var mycket roligare så kan berätta lite om den istället!

Shopping! ja de e mycket roligare.. åkte in till stan med bajsCIlla och shoppade slut på pengarna! "/ Hade med  mig ca 2 tusen med de gick åt på en dag..måste skärpa mig lite, måste börja spara hehe, mkt nöje kommer de ju inte bli den här månaden då? men joo, jag fyller ju å snart så dår får man mer pengar^^ Nästa torsdag tror jag de blir, då blir lilla jag 17 år! men men, igår blev de shopping sen direkt efter drog jag och CIlla till gymmet och tränade jätte lite bara:P sen solade vi och sedan hem. Skulle till Robban igårkväll men dissen fick vi, han trodde vi sa att vi skulle dit på lördag men han ljög säkert för han inte ville vara med oss, hehe. Han var på bränner istället:S (?).. så det blev hemma sen runt 10 drog jag hem till sötsofie och gick fårn henne kvart över 12 och träffade Gustavo och William=) de var ca 2 månader sen?:S shiit dom man umgicks mycket med förut.tråkigt att man inte e med dom så mkt länge=(. Men de var kul att se dom men självklart ska de säga att jag e så kaxig och de  stör mig! dom e minst lika kaxiga men dom e killar och få vara de eller? är de bara för jag e tjej som dom e så petiga eller vad man ska säga, hehe. Sen blev de sova för att upp och jobba idag!


Bilder från igår


Jag vill också vara snygg baby!

På väg in till stan!

Yey! jävligt fint väder vare (Y)

Fejkis i gallerian

De åkte med mig hem och lite till grån Ginatricot!

Kavajen och linnet med=) från H&M

Gymmat och Solat!

Dom bilderna bjöd jag på.  Ha de noojs  /RC


Kommentarer
Postat av: pilla

haha dummer, du är MINST lika snygg som mig baby ! PUSS PÅ DEJ SNÖGGING

2009-03-01 @ 13:43:09
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0