Lördag

Tjääna! Igår blev de inget skrivande. Började dagen med praktiken, sistsa dagen , as ärligt, men komer sakna dom ändå!vi bjöd alla på glass och kakor=) de tyckte de var jätte kul att vi gjorde de=) och de var riktigt mysigt så de gjorde vi bra patrik och petre;D. slutade 5 och åkte hem direkt och gjorde mig i ordning sen åkte jag och brudarna Cilla, Linn, Natta, Emelie, Riva och Suzan hem till Parya i Rimbo=) hade en mysig tjejmiddag och mycket mycket skratt=D tack för den kvällen brudar och de var länge sen alla vi hade en tjejmiddag=),  VI planerade mycket in för lovet med, lät som bra grejer! Får se om allt kommer att hända, haha. mycket sagt med lite gjort? eller vad säger man? ^^ Jag och Linn åkte hem kvart över 12 bussen för vi skulle upp och jobba idag. Så idag jobbade jag från 12 till halv 6. CIlla Emelie och Natta kom och käka och fika=) kul hade vi där också och efter de drog vi och gymma sen blev de melodifestivalen och just nu sitter jag här i mitt TV rum tillsammans med CIlla som ska sova här och bredvid mig sitter min underbara mamma=) jag och Cilla sitter med en varsin data:D ska fixa bloggen lite till hon ville göra om och jag ska förstora bilden upptill. Kollar på Hot chick nu med men nu e de tråååkiga nyheter!

Natta och Emelie har bilderna från igår och idag när jag jobba så får se när man får dom! ^^ lägger upp så fort jag fått.

Puss / RC

Mamma <3


Kommentarer
Postat av: Patrik i din klass

Hej min sötnos! jag saknar dig jättemycket mycket. Och varsågod för praktiken hehe ;) Ska vi älska? :) ÄLSKAR DIG MEST BABY ! <33

2009-02-21 @ 22:49:49
Postat av: becca

va fan de e säkert cilla som skrev!! idiot:D

2009-02-22 @ 14:55:56
Postat av: Anonym

va fan de e säkert cilla som skrev!! idiot:D

2009-02-22 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0