1 jan 2009

Halloj, Gott nytt år och välkommen till min blogg. höhö.
Jag har ofta funderat på att blogga men så barnslig som jag e bestämmde jag mig för när jag skulle börja blogga fast jag har vart sugen på att skriva^^, men som sagt jag bestämmde mig för att börja idag 1jan 2009..

Nuär det ett nytt år och de firades i Söderbykal men vänner och andra man lädre känna lite där:)
jag jobbade igår innan jag skulle åka, de blev jätte stressigt för jag skulle handla lite duscha och sen fixa rätt mkt och hinna käka innan men vi han med allt så jag tog bussen in till sbk tsm med Linn och Emelie:).
De var en rikitgigt trevlig kväll,mkt dansande och musik..
aknade  hemma hos tessan helt död  var jag,sen åkte jag hem med 12 bussen och sen halv 2 idag har jag legat och degat i min säng, sov till 6 och sen bara legat här hela dagen och kvällen och snart är de lägg dags med^^, hoppas man e pigg i morgon och inte e sån tröninsvärk elr vad jag ska säga, vet inte om jag har ont i höfterna och axlarna för jag dansade så mkt:P vt inte vad jag ska få de ifrån annars, men men hoppas man e piggare i morgon.

2008 tyckte jag var nästan de dppigaste året så hoppas på att 2009 blir ett bättre år och händer mer, åka bort mer och hitta kärlek hoppas jag på, de skulle vara mys!  Puss hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0