29 januari

Igår dagen så jobbade jag från 7 till 5 (på praktiken) och jag var helt slut när jag kom hem.=D
Klockan 6 slocknade jag till halv 10, sove att tag på dagen kan vara min favorit, heh men de e lite vsrat att somna tidigt på kvällen då men jag sovet oftast sent ändå. Men igår så var de nog ändå inte så smart och sova på dagen, jag låg en timme isängen och försökte sova, somnade kl halv 1 ungefär och skulle upp hlav 6 i morse men de gick bra men vart trött på prakiken.

Idag så jobade jag 7 till 5 igen.
När jag sluta så gick jag hem till Madde direkt som bor precis vid min praktik på Ros. Madde gjorde min dag mycket bättre och piggare=D. e gör hon ju jämt min lilla babe;D. Vi kollade på twiligth och den filmen var ju riktigt bra men dåligt kvalite så de var lite jobbigt men de gick ju bra, men allt händer ju nästan på engång men den va riktigt bra så dentycker jag att ni ska se! Kärlek var de ju med:) de tycker vi om! han var ju så sööt mot henne:) aja ni får nog kolla själva jag ska inte sitta och skriva ner hela filmen^^. Mitt i filmen fick vi gå ner till tvett stugan också:D Madde hon e så duktig som hjälper till hemma, duktig flicka, hehe!

Hehe tros Madde=)

Efter filmen tog vi passa snygga bilder på hennes nya laptop;) de flersta kommer nog ut på bdb, ska försöka lägga ut massor med bilder nu ikväll:).
Imorgon klockan ett så ska jag luncha med Madde:) kommer bli så trevligt sen på söndag ska jag nog sova os henne=). Myyys!

Nu ska jag lägga upp bilder på bdb. Kolla in glöm inte och kommentera gärna=). Rebbeccac -bdb

Japp den säger allt <33

Kommentarer
Postat av: TrosMadde ;)

HAHA, galen bild! Sköööning! Någon är bäst i tvättstugan asså! ;) Hoppas du är vaken nu och kommer ihåg våran dejt babe! puss <333

2009-01-30 @ 11:02:23
URL: http://mwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0