30 Januari

Kom precis hem från min kära Sofie =).
När jag kom in så hade hon ett pussel med tusen bitar på bortet som hon och kimmie hade pusslat på och de var lite kvar så jag hjälpte henne då och de va bara 999 bitar:D hehe hon hade tappat en, hehe.
Vi kollade på One tree hill, på två avsnitt och de var super bra avsnitt =) de har inte kommit ut på tv än men kommer nog snart ska ni se:D. De var två super intresanta och hände mycket, hat,kärlek och jaa ni får se =).

Idag blev de ingen luch med Madde heller =(. hon sa att de var mycket folk dit vi skulle och sen skulle hon vara hemma till 2 och då hade vi ungefär 50 min på oss så nä de blev inget=(. Jag tog massor me bilder idag då hehe.  
Och juste de blev inget jag kunde se fram emot i torsdgas, Sofie sa fel till mig så de kom inte till Ros=(. men men, sett er förut så:D. hehe.

Nu sitter jag och glor på let´s dance och ska fortsätta kolla nu och sova
senast halv 11 för jag börjar praktiken kl 20 I 7 förjävligt;P. Ni får sova och ha en bra helg hoppas jag=D.
Puss nu kommer de massor me bilder från dagen!

dagens klädsel

999 bitar=D sedan tog vi sönder och ränkade alla bitar haha=D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0