Alone

Halloj!
Godmorgon=).
Nää har vart upppe sen 11, jag har suttit lite vid datan sen så kom Ablin(hund) och jag fick passa honom för mama och pappa åkte till Täby C och jag orkade int följa med, hehe så jag har vart hemma själv så jag har städat lite i rummet damsugit gjorde jag och stadade garderoben:D och så dammsög jag hela lägenheten med, hade inget annat för mig för måste ändå vara hemma med alibin hunden då, Robin min bror kom ju och lämna honom och så drog han till IKEA:D men a skulle inte gjort så mkt annat heller så spelar rol.. ingen rolig dag men hoppas kvällen blir bätte:) fårse ska försöka göra nått inte bara sitta hemma själv:P men om de blir så så försöker jag få hit någon kompis:D men ska kaske hitta på något med Katja och Cilla beror på Cilla om hon skulle åka bort eller inte:) hoppas inte! haha:D.

Men ha en bra lördags kväll allihop:) 

 Kärlek till dom!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0