Besviken

Hej!
Usch ,jag har så mkt att berätta men de här ska jag nog prata med någon om och inte skriva här direkt:P.
Meen aa efter 12 slaget på nyår hände de lite saker, gråt och så och en av mina bästa kompisar berätta en sak till mig när jag grina och var onykter och efter ca 5 månader!! och jag brydde mig ju inte då eftersom jag höll på att lösa något annat och fattade ju inte mkt då, men i morse när jag stod och gjorde mig i ording så hörde jag rösten och meningen som min bästa kompis sa och jag blev så jävla ledsen och besviken, jag tror nog inte att vi kanske litar på varrandra så bra, vi e kanske inte bästa vänner:(:( de känns så jävla hemskt åh säga men jag blev så jävla ledsen nu när jag insåg och hon visste innan hur det kändes.. Precis när jag sa att jag skulle bli jävligt ledsen om jag hade hört en sak och då säger hon att hon precis hade gjort de!! ååhh..

Aja ni fattar nog inte så mkt men jag ville få ut de eftersom jag inte har pratat med någon om de än för de fanns inget bra tillfälle. Men aa behövde skriva ut lite:D.
Ingen bra start på året:'( men har andra fins vänner ändå, men vill ju inte mista henne för de!!

Men men här kommer de lite annat som har hänt under dagen:)
Jag var åh käkade och fikade med några kompisar idag(står i andra inlägget med Natacha och suzan kom också) och efter de så gick vi och hyrde en skräck film In love with the dead hette den , en seg film och typ inge skräck:( dåligt val Linn och Emelie Tror jag:D hehe..
Men nu ska jag göra mig i ordning för säng och lägga mig och kolla på film, tror de blir step up 2:) sen sova för jag ska jobba i morgon :). Men kanske skriver lite om filmen efter om jag inte redan har somnat då men isåfall så godnatt! ^^


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Om de där handlar om mig (som jag antar att det gör) så fattar jag typ Ingenting. :s ???? Du är uppenbart sur på mig eftersom att jag har inte hört av dig på flera dagar. asså, jag vet inte varför du är sur, om du vill reda ut de här så får du faktiskt ta och ringa mig så att vi kan snacka,?

Känns inte bra att veta att du är sur på mig, dessutom så verkar du inte vilja göra nåt åt de!



Om du är sur på mig så får DU höra av dig till mig, jag tänker inte göra de iafl...

2009-01-06 @ 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0