De ser jag fram emot.

Jag som tänkte ligga i sängen kl 21.00 kolla på andra avenyn och direkt efter så skulle jag sova. Och jag tänkte duscha och allt innan men nej som vanligt blir de ju aldrig så som man har tänkt sig:D Jag satt och kollade kläder på internet och de tar ju jätte lång tid men beställde ändå inte mycket, haha, de blev en väska,tröja,armband, skor och underkläder :). Ska åka in till stan och shoppa snart också:). Blir nog inte så mycket.
Idag har jag vart på praktiken, jobbade från 7 till 1 och i morgon blir de en lång dag och då jobbar jag 7 till 5:O och samma på torsdag och idag fick jag veta en rolig sak=), Sofie berättade att musikprofilen från flygskolan ska komma till Ros på torsdag och då kommer ju jag praktisera till 5 så då kommer jag nog se dom och de ser jag fram emot och de ska bli riktigt kul om de blir så=).. Blev super glad, kul att få se dom just där också och när jag jobbar:D hehe.
Klockan går som vanligt och nu måste jag hoppa in i duschen en snabbis och sen soovaa:D melike.

Godnatt hoppas alla sover gött och drömmer sött;D
hihi rimmade liite^^ höhö.

Suzan din snygging;) Fotad av mig, bääst!
23/1-09 väntan på biljetterna, Chris Brown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0