Denna dag!

Denna dag har jag vart i skolan.
Första lektionen hade vi svenska och då pratade jag i tre minuter om sexullt övergrepp på barn och unga.
Det var bara jag Lina och Linda som fick prata in för varran idag=), hehe, och läraren såklart=D.
De gick väll bra men var jäääävligt nervös, hehe, alla vi tre var as nervösa och typ stod och darra:D.
Jag måste bli mer självsäker!!
Det var nog min första redovisning som jag var själv på, förutom spanskan i grundskolanmen de var inte så farligt, vi var inte så många där och de e ett språk som man inte hade jobbat på så mycket så jag tyckte inte de var s nervöst inför att redovisa på spanksan:S. Konstigt nog. Men som sagt, senar var jag på hälsosamtal och där var jag i ca 1och en halv timme:D tyckte de var en as bra grej(: . Sen hade vi matte och jag fick göra ett test och se vad jag kunde och jag tror de gick riktigt bra! yeyyy sen hade vi OMG och då bjöd läraren på fika i rödakorset fiket:).

Senare idag så har jag vart hos Åsa kissblåsa:D hahah, de var flera månader sen jag var me henne (?) sen så var vi med Robban lite senare och kollade på en film som jag inte kommer ihåg namnet på fast de var super kort;D. Filmen var en skräck film (?), men nää de tyckte vi inte:D satt och garva åt saker typ. Växterna typ börjde käka döda människor och blommorna typ hermade vad en tjej sa:D. Aa lite knasig film!. Senare gick jag med Åsa (sötnos) hem och var ett litet tag med henne och då gjode vi bannan med choklad:), Mumms, det var super länge sen, flera år men de var fortfarande gott, hehe. Och när jag kom hem hadde mamma en semla till mig=S Tänte usch men jag käkade upp den ändå, kan ju inte tacka nej när mamma är så snäll ch köper de=) fast vi fikade igår med, hehe. De får tränas bort!

Nu ska jag röja undan lite kläder som ligger på min säng och ligger på en stol. Sen ska jag sy fast en knapp på min jacka för i morgon så ska jag göra nått riktigt KUUUL!!
Jag ska faktist på Chris Browns konsert(Y), yiihooo;D



Yeey!

Goodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0