Film/sovaaa

Tjaabaa!
Jahop idag så var jag super trött när jag vakna eftersom jag inte fick sova så mycket timmar inatt, var tvungen att upp åh jobba men man blir ju alltid pigg när man göra sig iordning:D
Så jobbet gick ju super ändå..
Direkt efter jobbet åkte jag hem och en halv timme senare skulle Katja komma till mig och vi skulle gå hem till Jocke och käka middag och glo på film eller nått men vi spelade bazz :D.
Senare drog vi ut David körde lite med din epa coh sen drog vi hem till Fredrik och glodde på tv:). Var massa filmer och nu ska jag lägga mig och kolla på film och sen sova hur länge som helst:)
No jobb!
Nu ska jag välja först vilken film de blir mellan madagaskar 2 eller step up 1, men eftersom jag redan har sett step up 1 och inge sett madagaskar 2 så lutar de mer åt madagaskar^^.Klokt!.
Ni får se sen vare blev. Puss så länge


Tänkte sätta in en bild med, men jag kan inte ta den från bdb skulle printa men nää gick inte de heller:(, kommer upp en annan dag^^
Aja, hörs pusssar!

Kommentarer
Postat av: Hej

roger?

2009-01-05 @ 04:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0