Glo lite mer?

Idag började skoldagen med eng i 3 tim, Jag har extra eng, haha.
Vi får bara en extra timme, eller nästan bara 40 min kanske om jag ska vara exakt. Jag trodde vi skulle få en timme men hon hade tydligen någon annan lektion efter? och hon måste hinna käka lunch. Men vad gör de? vem vill ha 3 tim engelska? haha.
Senare hade vi psykologi men de e ju så booring och alla var så oseriösa:D ingen orkade lyssna eller göra så mycket, men på matten som var efter psykologin så jobbade alla på bra! Undra vad som hände? haha.
Efter skolan så dra jag och nördRoxana till flygis för att fika och plugga=) vi pluggad faktiskt på bra! och Roxi började fatta lite mer i matten haha, fick hjälpa henne så jag vart lite seg med mitt^^.
Varje gång jag e där så är de alltid några gubbar som e där och dricker bara kaffe och glor på en som faan!
De e ju så super irriterande så man kan ju nästan inte plugga, vi var så nära på att säga till honom som glodde och de har vart så förut med, Hatar sånt!

Kul att babeRoxana kom till skoaln idag=) hon har vart hemma och vart sjuk, stackarn.
Hon är en skrattmaskin hon;D och så underbart gullig!

Nu sitter jag i soffan och kollar på semestersvenskar, haha.
Man blir ju inte lite sugen på att åka utomlands eller sugen på sommarn? :O.

Nu ska jag förtsätta att plugga och ska försöka hitta på något som jag kan prata om imorrn "/ vill verkligen inte, jag hatar att prata in för folk!! men aja ska försöka, åh de känns så bra att de e fler som känner som mig i klassen, känner sig så fånig om de e bara jag som inte gillar att prata in för folk, haha.

Alltid lika nice! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0