Godnatt

Idag har jag vart i skolan som vanligt, skitlugn dag=)
Hade svenska de var rolig för första gången:D sen hade en tim och halv tim rast typ sen hade va matte men vi hade de i ca 45 min för våran matte lärare glömmde oss:D men vi gick och hämta henne efter typ 20 min :D sen OMV och de var också lungt :).
Eftr skolan bestämmde ja och Beckis för att gå och fika och plugga och vi pratade nog mer än plugga:D men de blev lite gjort ialf de som skulle göra typ haha. Pluggar resten själv men hon skulle hjälpa lite eftersom jag har missat men vi orkade inte med de riktigt, haha.
När jag kom hem så pluggade jag lite igen för jag ska göra ett prov i morrn som jag missade när de gjorde de och sen gick jag på hockey för några ville att jag skulle med och kolla och jag var och kolla på en kompis med=) sen blev de pulgg igen, eller mest data men men , haha..

De var min dag de!:D.
Vet ni vad jag kom på idag?:D haha.. Maten i skolan e så  äcklig, de goda gör de äckligt typ och de gör de säker för vi ska köpa mer mackor och de för de ska tjäna så mycket pengar!! De måste typ vara så!:D hih..

Aja nu ska jag göa mig i ordning och sen läsa lite till provet och sedan sova:) får ju igen sovmorgon i morrn bara för skit provet :( hehe, men äsch de e ju ändå helg sen:)
Puss och sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: maddiiiie

haha, "några ville att jag skulle med på hockey" .. jesper frågade väl, så var det ngt med robban, sen frågade du mig :P här gör vi ett trinageldrama, haha! Snacka om skojsigt beccs, men jag älskar dig oavsett vad ;) <33

2009-01-16 @ 15:25:11
URL: http://mwahlin.blogg.se/
Postat av: becca

JA jeppe ville att jag skulle gå coh sen ville robban de ed, och nör jag hade sagt de till dig så ville ju du att vi skulle gå med:D dåäre väll några?:D älsk

2009-01-20 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0