Godnatt

Nu efter jag har kollat på TV, duschat och smöjt mig så jag känner mig leen och fräsch så ska jag snart sova.
Men innan de så ska jag läsa lite engelska ord inför provet i morrn sen så ska jag nana:).
Juste och i morrn så kommer Rebecka till mig och hon ska sova här för på tisdag morgon så ska vi åka skridskor på gympan=) ska bli super kul för de var så länge sen jag åkte faktisgt:(. Men jaa så hon kommer med mig hem i morrn och så ska vi sola och blir fräscha:) och hon kommer ju får sova längre för hon slipper ju gå upp kl 6 och ta ca 7 bussen:O att de orkar, jag tycker de ejobbigt att gå upp halv 8 - 8:P hehe men hon kommer få sova längre, jag e så snäll och tänker på henne så låter hon få sova här för de och sen ska vi ju självklart ha en trevlig dag så de e klart hon får sova hos mig för de med:D för vi ska kunna umgås hela dagen och ha riktigt kul:)

Nattinatti pussar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0