Godnatt

Oj vad klockan går.
Och förresten GRATTIS till Robban:) 17 år idag, (men de e jag med snart haha)

Sorry jag har inte laddat upp bilder på bdb,de får jag försöka fixa i morrn.
Idag så var de första dagen på praktiken, det var faktisgt kul:D.Slutade 12 så rusade hem gjorde lunch sen drog och jobba på café sen slutade halv 7 och hemma gjorde jag inte så mycket, pratade i telefon med Beckis:) vi ska gymma i morrn, as sköönt:D. Sen har jag bra suttit vid datan och slöat och nu måste jag verkligen göra mig klar för säng och sen sova, ska upp halv 6 i morrn igen:P. Pussar och natti.



Madde sötnöt! Bäste vänn<3
Hon e underbar....<3
http://mwahlin.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0