Gott & blandat

Hejsan små söta! ;)
Sorry har inte skrivit nått i bloggen idag, Vet ej varför =S jag har liksom suttit här i soffan nästan hela dagen och surfat:D..
Men aja de kommer nu iaf =)...
I morse så blev de ingen promenad, jag gick upp kl 2 ändå och sen så orkade jag inte fråga runt, frågade en kankse hehe, men får se ska försöka fixa så jag kan gå i morrn för jag va sugen ändå.
Jaa som sagt så har jag inte gjort nått idag, jag var hemma själv rätt länge och när jag blir så uttråkad så jaa när jag ska göra mig i ordning så gör jag nog lite mer:P SÅ idag så lockade jag hårt med:) och jag ville göra de med eftersom de var en vecka sen jag sminkade mig och gjorde mig fin eller i ordning, har ju bara legat och vart sjuk och kännt sig så snuskig så nu ville jag göra mig lite snygg =D höhö.

Mamma och pappa kom hem för ett tag sen nu och min snälla mamma köpte gott och blandat påse till mig som jag sitter och mummsar på nu ;D mm och snart ska jag till flygis och köpta ännu mer Godis :O Madde kommer till mig ikväll och hon ville med ha godis så då köper vi mer och chips och allt de har vi hemma så ikväll blir de nog svull :)
äntligen alltså!!
Saknat alla har ju vart utan mina sötnosar i en vecka :( men idag får jag träffa en av dom ^^
 
Puss ha en super bra lördags kväll allihop :) De ska jag !^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0