Längtar&saknar!

Hej hopp gummi..... ;D
Tv film och data de säger allt om min dag idag..
Har vart hemma i en vecka snart och inte gjort någonting bara legat och vart sjuk :(..
Imorrn morgon vill jag ut på en morgon promenad om någon följe med:) Gå ensam kan vara skönt men de e så jobbigt för jag vet aldrig vart jag ska gå så jaa de e typ de jag går och funderar över hela tiden och inget annat ;P roligare med en man kommer överens med och då pratar man mycket annat också!!   =)
så vi får se om de blir något och vem i såfall :)

ååh jag drömmer nog om sommaren hela tiden, Jag tänker på de söta kläderna och skorna man kommer ha och sen få färg:) bada och ååh de e bara såå mys:)
Åka utomlands måste jag med:). Fick höra att många av flickorna ska åka till Turkiet i sommar och de sa att jag också skulle med och självklart!! Så till Turkiet ska jag till hoppas jag iaf att de blir av och då blir de andra gången:).
Va i turkiet föra sommarn med Cilla och de var försa gången jag åkte utomland och nu blir de andra och de blir T urkiet igen, skulle kanske vilja åka till nått annat men ska ju åka med massa underbara tjejor så de kommer bli toppen (Y) =)
Hoppas de blir av nu med!! =)
Saknar sommarn och kläderna för de !!

 
Glassa


Hahaha i know porr Rebecca.. Men va fan, vem vill inte ha färg (?) och de där kom på kort tid i Turkiet =)

Tvungen.. Men den bilden gör mig galen,
Vill ha färgen nu!! :D

Kan inte vara allt för privat ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0