Nu blir de mys för Becca!

Japp precis nu blir de mys för mig, juste nu sitter jag i systers säng med hennes laptop och tv:en är 2 meter framför=)Pörffa!
Idag drog jag ju ner till centrum och jag köpte en gul sportbhfron hm och smink, örhängen och sminkborttagnings medel=) har börjat med de nu precis efter jul annars har jag använt tvål och ser en stor skillnad, min hud har blivit mycket lenare och finare, tvålen gav bara finnar och ingen fin hy. Ni som använder tvål så tycker jag att ni ska börja använda sminkborttagningsmedel :D de finns ju för alla typers av hy. Jag köpte för torr hy för jag e en liten torris:D haha de lät lite werd men ni fattar;D haha! Senare gick vi till mitt jobb (café pelikan) och fikade sen åkte vi och handlade mat sedan käka och sen har jag städat lite i rummet för äntligen har vi köpt en liten tvättkorg så den e redan hlav full nästan fast mamma tvättade idag, haha! Stackarn..


Det blev av med jeansen och på med mjukis kläder eller rättare sagt pyamasbyxorna men de e väll mjukis kläder det med;D och sen en vit adidas tröja med full av adidas märken me guld;P mycket sköönt:)
Nu ska jag fortsätta se körslaget med=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0