Orolig och rädd?

Hallå!
Nu vill jag vara skriva av mig så de e kankse inte så roligt inlägg :)

Sitter här i soffan och funderar på vad jag e rädd eller orolig över?
En vecka innan vi fick lov så var jag hemma för panik och stess och nu e jag hemma och e sjuk.
Nu känner jag mig okej, ingen panik men undrar va de e för?
jag tror de var för jag hade ungeför 4 jobb :S med skolan då, nu går jag bara i skolan sen jobbar på ett jobb på Café Pelikan (ointerssant) men aa..
Min chef frågade mig i dag om jag va orolig för nått, han har märkt de och jag under om jag e de?
jag vet att de känns som om jag har valt fel linje (omvårdnad) "/ tror de kan vara en stor del av de för känner mig så nere när de handlar om skolan eftersom de inte blir så kul om man går fel linje..
Sen känner jag mig som en dålig människa ibland, kan höra ibland att någon tar upp så små saker och onödiga saker men man känner sig dum ändå och tappar kontakt me massa?.
Men nu har jag vart hemma och inte pratat me någon typ och de känns som om man har tappat kontakt för de"/ :P.

Saknar alla just nu, och jag måste bli en gladare person mer positiv!!
Måste hitta kärlek med^^ hihi
Saknar gymmet också, tränade den 22 dec sist? usch, måste vänta ett tag nu med tills jag e helt frisk"/..

Saknar dig gumman "/ kanske tog i förut och sa att vi inte kommer kunna vara kompisar (tidigare inlägg) men jag va arg och ledsen men jag saknar dig men vi kanske inte kan lita på varan så bra kanske"/,Men de kanske vi kan fixa?=) 
Saknar våra flummdagar!!:D hihi

Pussar


Kommentarer
Postat av: Amanda R

Du är inte ensam gumman <3

2009-01-09 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0