Promenix

Jag pluggade klart sv novellen, orkar inte översätta eng rapporten till svenska så skiter i det, behöver ändå massa hjälp och sen så  orkade jag inte heller. Blir bara på dåligt humör när jag ska översätta saker på eng, haha:D.

Nu ska jag slänga i mig mat och sen slänga på mig mjukis kläder och sen kvart i 8 så ska jag träffa CIlla och vi ska gå på raskpromenad:D. Jag måste ut till kylan för jag brände mig lite igår när jag sola:S fattar inte varför,har inte gjort de förut..
Men a de händer så snart ska jag ut i kylan för de e bra för de brända så fårse om de går över, de har gått bort lite underdagen med:).
Hoppas tränongvärken går bort lite då med, hehe.. Vill inte å som en anka om dagarna:D.

Pussar
 Nojs. Cillisch<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0