skrämmande föreldrar

Hemma igen från vårdcentralen.
De gick bra de tog blodprov och de gjorde ju fan ont=S hehe.
De gjorde ju inge speciell halsprov, mamma sa något med nån slang? och pappa typiskt honom sitter han och säger när vi e där han ba: de kommer klippa av en liten bit av halsmandeln och kolla de i ett horoskop, (?) hahah eller hur , jag satt bara och garva, han fråga ifall han skulle med in men jag sa att jag går själv för de skulle bara ta prover den gången och då säger han vem ska då hålla i dig när de klipper av och du kanske svimmar..:O haha såå typiskt honom, föreldrarna vill bara skrämmas hela tiden. Men de kollade lite i halsen och tog blodprov bara:D sen så fick jag medecin för halsen då men fattar förtfarande inte vad mina prickar e men aja de går väll bort sen :P.

Jag hatar när jag e ledig och mamma jobbar:( vill att hon också ska vara hemma (när jag e sjuk) och hon slutar om ca 1 tim? hon e kanske hemma om 1 och en hav timme så jag ska kolla på en film nu ska kolla på Young people fucking :D får se va de e för nått:)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Matteh

Hade du halsfluss?

Mina prickar e inte borta än, å har gått typ två veckor sen jag slutade med medecin :( så himla fult! <33

2009-01-07 @ 19:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0