Snart sova

Promenaden var super härlig=).
Jag tror de skulle vart lite bättre om de inte var så blaskigt som de är ut just nu. När man äntligen kände lite vårkänsla och längtar till vårkläderna och skorna man kan sätta på sig,  så kommer snön fram också:( Varför kan de aldrig komma när de är julafton eller när de ska finnas snö? Inte just nu när våren ska snart komma..

I morgon dagen så måste jag pugga för på torsdag så ska jag ha prov och prata i tre minuter. 
Så i morgon ska jag plugga med:

Matte
Tre minuterstalet
Eng, APU rapporten

Skriver upp så jag kommer ihåg.
Skulle ha matte prov på fredag men då ska jag vara ledig för jag ska på Chris Browns konsert (Y) yeey
Fan coolt de ska bli=D. Han e så snygg, dansar bra, sjuger bra, hur bra är inte de? hehe.

Nu ska jag sova Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0