Söndag

Tjudiluuu;D.
Jag har inte skrivit något nu om Konserten och inte annars heller. Jag har Inte orkat eller haft så mycket tid:D.
Igår var jag hos Åsa hela dagen=) vi gjorde inte så mycket,Vi kollade på tv och bara umgicks och på kvällen kollade vi på film med Kim och Anika också, fIlmen var bra men de blev lite för mycket, alla dog typ hela tiden, de dödade varandra hela tiden:D men de var med två skitsnygga killar så dom gjorde filmen lite bättre:) haha. Just nu kollar jag på let´s dance, jag skulle till Åsa men jag missade de i fredags så de blev så att jag kollade nu:D hehe, ska börja göra mig i ordning nu på reklamen men ska inte kolla på hela programet ska snart göra mig helt klar så jag kan gå till Åsa snart:D.
Bilder och lite mer om konserten kommer senare ikväll, :)

Ha de bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0