Söv sött!

Ikväll har jag bara vart hemma.
Jag skulle ha vart med Madde men hon var lat och orkade inte gå hit, haha men a jag var hemma själv och det var ju faktist super sköönt:) Mamma och pappa var på hockey men de kom hem vid 10 igen så var inte ensam så länge i ca 2 tim bara:P..
Jag har bara kollat på TV och nyss så såg jag en film Get smart heter den, den var ja den duger väll, men kna nte säga att den va direkt jätte bra men den dög, hehe =D.
Men nu ska jag försöka sova, ska först göra de tråkiga och de e ju så klart att man måste sminka av sig och sånt innan man ska lägga sig och de e så jobbigt när man e så trött redan:P man får ju skylla sig själv om man sminkar sig så:D. Men aja nu skriver jag bra lite strunt saker, kul för killarna och läsa e sista:D hehe..
Sov gott och drömm sött allihop:) Pussar


Turkiet 08

Kommentarer
Postat av: Millan!

haha ja det är ju så med skönhetsideal :D

2009-01-17 @ 13:17:34
URL: http://dynamit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0