Syster

Sitter och chattar me syster =)
Hon är hos sin kille Emil och när hon e borta så pratar vi ju inte mkt, inte när hon e hemma heller för den delen =/ hon pratar mest med Emil tycker jag hehe.
Men men nu loggade hon in på msn för hon var och hämta sin data idag, så har pratat och camat (webb) lite:D..
Såg henne för en vecka sist men hon kommer hem på söndag.
Hon e faktist lite saknad^^. Innan så tyckte jag bara att de e så skönt när hon e borta men nu har hon vart borta jätte mkt, ca en och en halv vecka innan jul och sen va hon me till Småland så va me henne en vecka sen drog hon igen=S
e nog inte så van att vara ensam eller sova ensam i rummet för länge? sköönt över en helg men aja jag lär ju vänja mig snart? meen jaa syster du e saknad=).. Brukar iinte vara de haha! nä taskigt de låter, men a du vet hur jag e, vi kommer nog ändå tjaffsa sen så fort du kommer hem^^ hihi

Kul åh få prata me dig lite iaf =)
Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0