Tisdag

Hellu=)
Igår kom min syster hem=) var trevligt faktist, pratade rätt mycket och hon skulle hjälpa mig med min blogg igå, skulle fixa den lite snyggare men ja de gick inge bra "/ bilderna jag har är ju från bloggsidan men vi fick bort den randiga bakgrunden iafl och vi skulle välja egna bilder att ha istället men de gick inte:( får se om vi löser de någon gång.
Tänkte skriva god natt inlägg igår men när vi var klara och skullek skriva så fuckade mitt tagentbord så då fungerade inte Å,Ä,Ö :P så jag orkade inte skriva då men nu fungerar de ifl=).
Sov sent som vanligt, gick och la mig kl 1 =S idag måste jag försöka lägga mig senast halv 12 iafl:P.

Japp, men idag har vart vart i skolan som vanligt, gick till skolan idag(Y)och sen gymnastik första timmen.
vi fick vara i gymmet idag och körde armar innan gymmet:P men jag har vart sjuk så fick inte ta i för mkt:( alltid roliga saker när man e sjuk eller just vart :( typiskt!
Idag ska jag bara plugga lite eng för ska göra ett prov i morrn och nu är Madde här också:) yihuu=)

Och igår löste jag ut allt med gumman och de känns så super skönt att vi e vänner :) Love you babe (du vet vem du e haha)

Ha de bra! =)




Madde e såååå snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0