Typiskt!

(Old pic)

Idag har jag vart hemma från skolan. De e så himla typiskt att jag alltid ska bli sjuk dom dagarna som jag vill gå till skolan och längtat efter:(.
Idag så skulle vi åka skridskor som jag verkligen hade längtat såå mycket till, de var ungeför 2 år senda? Det blev inget förra året för då var läraren för sen med de eller något, hehe..
Får se om jag kan åka med någon på allmenhetsåkning om de nu heter  så, men jag tror ni förstår? :).

Idag skulle jag träna med skippar de eftersom jag har vart hemma och jag måste plugga.
Jag tränade i söndas och dagen efter vaknade jag och hade typ ingen träningsverk och då trodde jag att jag var så duktig på att strescha men sen under dagen så kom verken hela tiden och idag har jag fått all träniongverk:S får så om jag tränar i morrn och får se om de går bort då, många säger att de går bort när man tränar=S låter skummt, hehe..

Idag har jag bara legat hemma sov till halv ett eller något sånt, och sen så försökte jag tänkta på plugget så jag pluggade lite och ska förtsätta med de nu. Jag kollade på One Tee Hill nyss så de blev ju inte mycket plygg då så ska göra klart de nu och så får jag se hur mycket jag hinner med engelskan också, ska översätta APU rapporten och jage så seg på översätta de tar ju evigheter men om jag ska hinna så måste jag börja nu:D.

Hörs senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0