Sjuuuk!

Tjena.
Tidigare idag så skrev jag ett inlägg men precis då la min data av nästan och jag blev små irriterad eftersom jag hade skrivit ett långt inlägg om mina hemska 3 dagar men sen satte jag in laddaren och som tur var så var sidan kvar men sen när jag skulle skicka in de så hade jag inget internet!!
Jaa som ni ser så kom den inte fram..Så nu får jag skriva lite kort om vad jag hade skivit och de var ändå inte så roligt inlägg. Jag hade bara skrivit ner lite om mina jobbiga 3 dagar.
 
I lördags så såg ni att jag kollade på film men jag kollade bara i ca 10 min. Jag var trött och frös så otrligt!
På söndagen när jag vaknade hade jag hög feber, svullen under hakan så de såg ut som om jag inte hade någon haka :P och fick utslag på halsen både bak och ram sida, och jag sov hela dagen fram till måndag till ca kl 3 och knarkade värk tabletter men feber kom tillbax ändå "/ ..
Måndagen: fick jag mer utslag. Fick utslag på armar,hela ryggen och förtfarande hög feber och idag så har febern gått över men känns som om en kvin skär i halsen och sen får mer utslag så har på hela ryggen, magen, armar, ben jaa alltså hela kroppen.. Och så har jag fått 6 minsår :O förjävligt!

Hoppas ni mår bra:) Puss

Faan er skulle jag ju träffa nu på lovet, men jag blev sjuk nu..:( får blir snart på någon helg:)
Haha skööna frisyrer.. (klassresa)


Kommentarer
Postat av: Matteh

Kolla om de e halsfluss, hade de för nån vecka sen, skitont i halsen å va jättesjuk först, sen försvann de typ, men fick en jävla massa utslag typ på benen å magen å shit, de va först då jag fick veta att de var halsfluss, när jag kände mig frisk :o ju fortareman kollar desto fortare försvinner utslagen.. jag kollade försent så var tvungen att köpa salvor å shit bara för de :p ett tips bara :p <3

2009-01-07 @ 06:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0