Du är allt för söt! :)

Helgen umgicks jag med de underbara:). Sov Hos Madde i fredags och lördags, riktigt myys, VI gjorde massa konstiga drinkar och var allmänt flummiga:) och de gillar vi!
Lördag kom de några til oss, eller Robban Martin och den underbara Sebbe kom till oss och där var de rikigt mys:)). De gick hem runt halv 5-5 då fick vi sova och jag jobbade dagen efter kl halv 11 men pigg var jag ändå så det gick prima:) men de kom en jätte läskig snubbe till jobbet med, trodde han skulle göra nått med mig eller typ hota mig att ge pengarna:S tur att de fanns fler kunder, det tackar jag för!
Igår fyllde Niclas år och grattis till honom för typ tredje gången:). Natten spenderade jag tillsammans med den underbaraste och jag e nykär:)). Till sebbe i morse kom Robban förbi och sören en stund, aa man kan ju inte låta bli och skratta med dom pojkarna:D.. Men nu sitter jag hemma och väntar på Sebbe:)
Imorgon åker jag till småland med familjen och Cilla ska med:))) tur de annars hade jag dött fast kommer nog dö ändå av saknad för kommer inte träffa Sebbe på 5 dagar :O:(. Men glad att Cilla ska med:) hoppas de är bra väder så vi kan hitta på något kul där med skläckten :). Kanske åka över till öland och kalmar (Y).. Imorgon funderade vi på att åka runt 12 tiden men när de är min familj så kommer vi ju åka vid kanske 1 :D vi är aldrig i tad alltså.. Pappa kom på att vi ska åka en omväg i morgon så tror resan kommer ta längre tid än va den gör..lite jobbigt kankse men ska nog bli kul för vi ska åka förbi gränna så ska vi se när de gör polkagrisar, förhoppningsvis och köpa en massa såklart!! så ska se andra delar av sverige med:). bra där pappa:D haha.. Men nu ska ja fixa nått och äta och vänta på att sebbe ska komma:). Ha det bra /Corneteg.blogg.se


Utgången igår, och ett par mörka jeans till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0