Har inget annat för mig!

Precis, har inte så mycket för mig så de blev att skriva ibloggen nu..
Som ni förstår kommer jag ju inte skriva ner allt jag har gjort för de orkar jag inte, eller de e inte så mycket heller känns det som men de var ett bra tag jag skrev så de finns nog mer än vad jag tror^^..
Men jag har iaf inte haft någon ork att skriva heller för de mesta så har jag jobbat..
Cilla var ifrån mig i en vecka ungefär och jag jobbade i 10 dar irad:O. Var ute ibland och gjorde inte såå mycket, badat lite i sommar iaf och solat typ en dag :O. jag jobbade heeela den solaiga veckan :@ man kan ju säga att jag var jävligt svartsjuk på alla som kom in och fika och hade en sån fin solbränna! och mina kompisar som var ledig den veckan man och har vart i stholm och typ badat och gjort massa skojj!

efter jag jobbade de 10 dagarna var jag ledig i ca 2 dagar bara sen jobbade igen men nu har jag vart ledig i 3 dagar.
Söndag till måndag sova Cililababe här och igår(måndag) drog vi och shoppade loss! Cilla var gaaalen, hon shoppa för ca 300 hon köpte yp fera plagg av samma plagg fast bara olika färge och jaa, hon var helt galen och jag fick hem mycket men de bkev inte mer än 1500 :O fast de var lite på rea med så. men ändå för jag fick hem mycket.. Men de fattas lite som skor, jeans och underkläder typ, vi hann inte med allt igår.

Sov halva dagen idag och nu sitter jag och glor på tv som typ handlar om M.J de ska visas fram till 12 inatt..
Nu ska jag vara duktig och städa rummet, rensa garderoben för jag har ingen platts för de nya kläderna....

Bilder från de senaste dagarna och från typ nån månad tillbaka kommer upp någondag! (när jag har ork för de)  /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0