Kvällens favorit

Helluu! Jobbet idag var förjävligt idag.. Nog den sämsta arbetsdagen någonsinn! eller inte. Bråk/tjaffs/utsälning och jag skrev lite tillbax då, hihio :). En jobbig kille som springer runt och e porrig och slåss och säger dumme grejjer( okej jag e van nu, men det blev jobbigt idag eftersom all bråk), aa den var inte bra och VÄDRET! depp alltsåå.... Dagen gjorde de lite bättre nu när jag satt och käkade pizza med mammsen, satt och fick prata lite om allt och inget, Och chokladen jag har tjuvstartat att äta på... :). Nu blir de till att rensa en fullproppad och lite trasig garderob, måste få in de nya kläderna och lite till^^ hihih,  och musik pressas till det. Senare blir de dusch piggar upp mig lite sen bänkar jag mig framför tven med chocklad och Cosmopolitan tidningen:)) favostunden denna dag tror jag! Ha en trevlig kväll gott folk!  /Corneteg.blogg.se


Saknar Rivababeee!!  :'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0