Minnesstund för M.J

Kollade just på Minnisstunden för Michael Jackson. de gjorde dom bra.. 
Fattade inte varför Janet jackson inte sjöng eller sa något?! Han dotter var ur söt och kunde inte hålla sig för att stor böla,och självklart börjar man ju själv då med..
Jag ska nog sitta fast här i min säng och bara kolla på 4:an ikväll som jag gjort hela dagen med för att se lite olika saker av Michael. Vill se en till film som de var på dagen, vet inte om de kommer och senare kommer de om hans ekonomi tror jag han sa, redan glömt bort fast de sa de för några minuter sen^^. Har fan lika dåligt minne som killar tror jag, hihi :D.

Jag hann inte rensa garderoben för jag börja typ bädda min säng och syrrans och t bort lite kläder och veck de i en hög och sen fixa mig för sen dorg jag till donken med vänner..
Katja och jag gick med Szan hem till henne, kollade på tv och självklart var de om M.J så vi kollade på Mtv och sjöng med:)). Nu ska jag se på tv och får se om jag rensar sammtidigt eller bar sitter kvar här med kanske en smootihe fast orkar nästan inte fixa de heller, får se hlet enkelt för lite sugen e jag på något :P. Puss/ Corneteg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: jackson lover

han är den grymaste någonsin!;D fattar inte ur vissa inte kan bry sig att han har dött:S

2009-07-08 @ 00:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0