oh yami yami

Hallå:) allt bra eller? de e bra me mig men hungrig bara.
Tänkte gå en promenad innnan frukosten men jag fastade vid datan och Robban försökte tvinga ed mig till golfbanan med han och Sebbe, men de började typ regna lite så vi sket idet men robban vill nog fortfarande dra dit :D. Så min promenad sket sig etersom de började regna lite:P.. Ska nu snart börja fixa mig för sen dra hem till Robban och se på film med Sebbe med! kloss killarna ;),,

Mina dagar och kvällar de senare tiden har bestått av jobb och ute sent med killarna :) och jag gillar´t.. kommer faktisgt ite riktigt ihåg vad jag har gjort åh så blandar ihop alla dagar tror jag :D. Men igår hände det inte såå mkt, gick ut vid halv 11 träffade Robban och sebbe, drog ner mot paken och när kom en hel liga som hade vart i udden och sen kom de typ 2 ligor till:D sen typ gick med Sebbe ända till hans dörr i solbacka typ:O sen gick jag och rbban typ vidare  hem, satte oss i parken ett tag och prata sen mötte på några:) och sedan vidare hem..

Nu fick typ allt komma med för jag har ändå inte mycket åh göra och de var ett tag sen jag skrev så fick li t lite oseriöst inlägg här då:D.. me nu måste jag äta lite frulle och sedan börja fixa mig:)) ikväll blir de väll sent med hoppas jag :D och hoppas på lite mer händelser ikväll:P.. men vet inte vad!   pusss /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0