say you love me

Jag har gjort mycket de sista dagarna och jag älskar det!
Det är nog för att mamma har semester nu och jag har vart ledig i 2 dagar.

Lördag var jag ute med Robban och co, Åsa och cilla, hemma kl 3 och sov jobb söndag morgon, sen drog ut och tälta med massor me folk, blev mer folk än planerat och blev lyckat, redan planerat att vi ska göra om fast kanske 2 nätter då och finare väder! :)). var hemma redan vid 12 på måndagen och då drog jag och familjen och CIlla till thun´s för första gången och sen till ikea. Död på vägen hem men när jag kom hem hindrade det inget ,då gick jag ut med robban, jocke och sebbe drog till nclas och kolla hemligt på tv:en ;D hahah..

Idag var jag ute med mamma och pappa till furusund och är typ hemkommen nyss. Där gick vi och kollade och sen tog oss en fika och där går David Helenius med familj och kompisar (tror jag) :D.

Bilder kommer upp senare för nu måste jag fixa mig lite, sen blir de ut och äta med några för att fira suzan som fyller 18 år idag!! Grattis babby. Puss höres / Corneteg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0