Småland



Jag har inte packat ett skit ikväll, funderar på om jag ska lägga mig nu och sen gå upp kl 10 i morrn bitti? jag e sjuktjeavla trött för att stå och packa nu:O...Har vart med Sebbe och kollat på film och gosat, låg mest och gosa för vi inte kommer ses på 5 dagar och var hemst ledsna över det! :( Kommer sakna dig lätt! Men vi ska ju prata varje dag har vi bestämt=). Men jag vill ändå åka för de sk bli skönt åh komma bort från norrtälje, jobb och massa skiiit och få träffa släckten och att Cilla ska med mig den här gången ska verkligen blir jätte kul:) ser framemot resan dit faktist eftersom vi ska förbi gränna: som jag redan har nämnt...) men nu måste jag verkligen sova, jag tar med mig min dator ner också:) Puss ha de så bra ska försöka blogga massor där nere!  /Corneteg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0