Sköönafirren?

Hallå ..:)
Nu sitter jag Rebecca här i soffan med en halv cider som mamma glömde ta med sig när grannen och hon gick ner dit istället så då snor jag den om de inte var tänk så ^^.. Sitter här hemma själv och glor tv och runt på internet..
Sugen på något kul ikväll MEN fick svar på sms av några lite sent  -.-som typ nyss och några skulle bara chilla med vattenpipa åh så och eftersom jag e lite trött så vill jag inte sitta och chilla bara för då somnar jag ju! ;O så de fick blir en mys kväll själv här hemma eftersom jag jobbar imorgon så får inte sova för sent om jag ska orka morgon dagen.. 

Jobbet idag var mycket bättre än igår :).. Jag fick stå där nere och röra om i köttfärsen och göra skagenröra, pajer,lasange åh lite sånt så de var verkligen slappt för mig medan alla andra var hur trötta och borta som helst där uppe och stressade.. Men sen gikc jag upp och fixade all beställning med dom på 5 min sen var allt klat! när jag kom upp var de inte mycket folk men till slutet av dagen blev jag hur trött som helst så de var verkligen tungt att städa och st'äda idag!!  usch hatar de men imorgon lova han att jag INTE ska stänga!! Yeeeyyy...:))). börjar 12 i morgon med så de blir sköönafirren de:D..


Skagenröra                                                           Någon äggröra.   (mkt stärre än bilden)

Köttfärs :).

Sry för superdåliga bilder och kanske inte så oitresanta men de handlade ju om inlägget^^ höhö.
Taget med mobilen och ingen lampa nere i köket..


/Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0