Weeeeeu Småland!

Bajs/cilla

Cilla ville börja på mitt inlägg :D..
Småååland ä naajs som bajs.. Ligger i sänga nu med Cilla breve mä, väldans mys..

Åkte hemmirfrån kl halv 1 och kom hem till farmor runt 12 tiden på natten :). Åkte som sagt förbi gränna och stannde i ca 2 tim:) rikigt trevligt. Stannade hos min pappas moster med, och sist vi var där vad för 7 år sedan :)..
Idag har mina två kusiner vart här och ena kusinens pojkvänn, vi gick ner på stan och köpte oss stora glassar och kollade i affärer men hittade ingenting.. Vart hos mormor och morfar åh käkat mycket som vanligt! :D

Ligger juste nu och Pratar i telefon med min Sebbe som är saknad! <3  och Cilla försöker sova tror jag för vi ska upp om ca 7 tim för i morrn blir det Öland, bödasand! sedan kalmar och SHopppaa!!!:):)

Bilder kommer senare för det går inte få upp några nu :S /Corneteg.blogg.se


Kommentarer
Postat av: fetto,kloss,klump kalla mig vad du vill!

saknar dig också<3

2009-07-31 @ 01:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0