drömmen bevisar att jag aldrig ska glömma dig!

Jag ä fortfarande förkyld som tusan.. Men är iaf litelite bättre än igår:). Vaknade kl 2 idag så utvilad e man ju verkligen och jag har bara vart hemma idag och tråkat"/ tränkte gå ut på en promenad men de blev de inte, får nog ta de i morgon för jag känner att jag måste röra på mig, inte gjort de på länge nu tyvärr! Sa till Gustavo att vi måste gå promenad och prata om allt och inget snart för de var länge se vi gjorde de, saknar de och degillar´t.. Moa hörde av sig idag med och fan att man e sjuk för annars hade jag inte suttit här nu, skulle gjort något kul med denna brud, måste iaf gör något innan hon åker!! lyllo henne:))..

Hur dåligt jag än mådde igår så drog jag och käkade  med några flickor igår, jag hade nog feber men de fick inte hindra att träffa dom. Natacha och Cilla gick med mig hem efter för att kolla på mean girls :)) toppen film..

nu har jag gjort mys i rummet med tända ljus som luktar vanilj och grönt tee, ärlig talat känner jag ingen lukt alls^^ jag e ju föryld, men när jag luktar på ljusen så känner jag men då måste jag sniffa på dom, haha! igår kände jag inte äns någon lukt när jag sniffa på dom eller kände någon smak när jag borstade tänderna, annars brukar de vara starkt!

Bitch Becca! ;D

bjuder på de va^^.
 
Syster målning.                                                         och outfit

 Katja vräker i sig kebeb och jag älskar henne!


 
 
/Corneteg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: katja

ÄLSKAR DIG MYCKET MER ÄN DU ANAR BÄSTA BECCA<3<3

2009-06-20 @ 00:09:54
URL: http://apans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0