jag försöker hitta allt fel fast de finns så mycket bra jag vägrar se.

Har vart hemma hela dagen och suttit vid den här skit datorn men ändå inte bloggat !?
Jag orkar helt enkelt inte.
Vaknade vid 1 idag"/ men typiskt mig och ligga kvar i sängen och somna om hela tiden, och drömmen gillade jag fast hatade den mer än vad jag gillade den. När jag vaknade var jag så att godissugen och taggad för helgen:P och de var väll inte konstigt när jag har drömt att jag var i danmark och köpt en sjuktstor godispåse och sen en stor hink med sprit för 14 spänn^^ haha rätt billigt de dära. Godis köpte jag mycket av för jag tänkte äsch jag har tusen spänn så jag kan köpa hur mycket:DD haha liite sjuk dröm!

jag kom hemfrån gymmet för ett tag sen och när jag kom hem gjorde jag en lite onödigt stor smoothie, haha.
När man gör ett stort glas så går de åt så fort så nu gjorde jag typ tre omgångar och la i en slåktallrik? eller va de nu var, får se om jag orkar hela men de ska jag nog göra de är ju så gott med sånt efter gym och sötmandlar till de ;P. Mumma!


Onädigt stor? näädå de åker i!^^

   /R.C

Kommentarer
Postat av: Riva

bjud mig nästa gång inan jag åker och gärna med kladkaka :P <33333

perfekt

2009-06-03 @ 20:48:15
URL: http://riva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0