För att kunna bygga klart mitt pussel så är de ni som behövs..

jag känner att jag saknar så många och mycket nu!

Saknar Paatrik,länge sen jag träffade honom, bara pratat me han.
Gustavo, och vårt prat. Dig vill jag träffa snart!
MOA bejbii, vi ska med träffas snart! :))
och linda den galna kvinnan:) hon e roolig hon, miss you.Behöver dig här nu för att liva upp de lite ;D.
Jasse, som jag aldrig ser längre :@ <33
Sofie och gäng.
Åsa.
ovsovs.
Måste vara med Linnea och mickis med, och philip s i sommar. Sagt ofta att vi ska vara med aldrig vart^^ hihio..
Nilcas MÅSTE jag ara mkt med för han åker efter sommar:( och Riva åker bort hela sommarn:( buhhuu..

Jag vill inte jobba i sommar:(. känns som om jag vill vara ledig hela sommarn:P men de kommer säkert tyvärr inte gå! pengar måste man ju ha med..


Lite onödigt inlägg sådär känndes lite löjligt men ville bara säga att jag saknar vissa personer jag inte träffar så mkt känns de som "/. Puss på er /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0