Kom, gör min ensamhet till närhet

Mycket regn men ändå händelserik helg! Mormor och morfar harvart hos oss från torsdags till idag. Tänkte skriva litte kort om helgen.

Torsdag-
Jobba,välkommer mormor och morfar hem till norrtälje, mat, prata om allt och inget, fix, mobergs.

Fredag- student,mat,skåla,musik, muppa i lokalen, talang 2009,sömning, mat sen mat och bara mer mat..

Lördag- sova länge, fika på pelikan med familjen, EMD, regn, kinamat,sommarkrysset med hela gänget, långfilm.

Söndag- frulle sen sagt hejdå till mormor och morfar.. Hittade thereses blogg, 15 årngen som blev mördad för ca en vecka sedan.. så jävla hemskt, hon verkade vara en snäll och glad tjej. hittade hennes vänner bogg de gjort tsm , jag bölade i en timme typ. Jag har blivit liv rädd för döden!!! "/. R.I.P Therese

Nu ska jag fixa mig lite grann bara sen om ca en timme ska jag och Cilla dra hem till Emil och min syster coh glo film tsm med dom! får se hur Hans syster bor och hur dom bor ibland då eftersm dom brukar var i lägenheten..
Jag är med genom förkyld och låter som en anka xD. Hoppas jag inte smittar folket bara :) och spec inte mormor och morfar! inge kul om dom kommer hem och ska bli sjuka.

De har vart så mycket folk hos oss i helgen, Mormor och morfar, mamma, pappa , Robin och Camilla (robin brud) Rosanna och Emlie (sannas kille) och Lilla ensaman jag xD Och just nu är jag ensam hemma och de känns lite tomt faktist.. 

Nu blir de helgens bilder:)

 

 
 

 



 
  

/Corneteg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Riva

HAHAH lilla ensamma jag :P söt jo <3

2009-06-14 @ 19:42:48
Postat av: an

haha diggar tårtan! :D

2009-06-15 @ 12:01:40
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0