Rubrik

Halllåhaaa!
Jobbat idag från 1 till 19. Kvällen har jag vart med brudar som jag träffar lite då och då, eller vissa då:P eller jag tror vi träffas mer än vad de känns och de hoppas jag att vi gör med! :)): Drog till donken och där räffade gudisbitarna, Linda och Moa och dom satt med Philip söron med och en kille som jag tror heter Hampus (?) ^^ ,
vart nog rätt så livligt på donken^^ fast de är inte så ovanligt med brudarna men de är alltid kul, kan ju vara pinsamt med , men absolut inte idag xD.
Man frös ju ihjäl ut så jag kom hem för ca 50 min sen :) är hemma själv och de är lite härligt sådära:).. Nu blire att se på tv och sen kanske säng får se:). puusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte det :) vadårå?

2009-06-08 @ 19:00:36
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0