Saknaden gör mig galen!

Jag känner mig försvunnen eller typ aa borta! Jag har typ vart hemma och städat i 3 dargar nu.
Okej jag var ju ute i måndags men igår så svarade inte Natacha när jag ringde så jag ringde dg natta så du vet! Men Cilla kom ett tag iallafall men de var e liten stund bara, jag bestämde kläder till fredag och så, jag längtar jätte mycket nu:) Systers student!! :)) I
dag gick jag upp kl 1, uusch, städade i vardagsrummet eller jag puttsade fönsterna och dammsuga bakom sofforna och mattan sen får mamma fixa resten.
Sen har jagvart med mamam och handlat till fredag och i morgon eftersom mormor och morfar kommer då! Har bara pratat med CIlla idag ingen anna:S. 
Imorgon jobbar jag från 10 till 3 och då ska jag hem hjälpa mamma sen kommer dom.
Fast på kvällen kanske jag går ut och träffar folk så blir inte helt borta iallfall! Måste träffa några.
Får se hur mycket bloggande de blir men är ju bli lite i helgen iallafall hehe  fö jag kommer nog inte orka sitta framför tv:en på kvällana :D för de lär vi ju göra^^ ..
Hörs, hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0