..

Jag orkar inte skriva så mycket i min blogg nu när sommarn börjar komma och man vill  vara ute eller så jobbar man så de blir lite inlägg lite då ochdå :)

Idag gjorde Jag och Cilla de som har vart planerarat ett tag nu.
Vi tog cyklarna till lunda och solade i ca 3 tim och tog med oss lite käka och tog första doppet idag :) skiitkallt måste jag säga så de blev inte riktigt dopp med huvdet men de är dopp ändå^^.
Att cykla dit tog ca 45 min och de var j'tte jobbigt på vägen dit för man förväntade sig nog inte att de var så långt, men de var iaf motion därför drog vi ju dit^^.
Har vart ute från 11 till 6 idag så jag är lite röd i ansiktet nu men de klagar jag inte på för jag har så svårt att få färg där så de lär väll bli brunt sen hoppas jag! :) och lite brun har man blivit på kroppen (Y) me like!

Nu blir de bilder från idag, och torsdag,  helgen har jag inga men de vart jobb och sen hos Gustavo med gäng och de var nice där och i parken:).

äldre cyklar är stadigast och håller mot vind.      Cilla, dagen hon blev 17 xD

Härliga godiståror och chokladbollar mumma!





Glassa på flygis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0