De är precis vad jag tycker och tänker, lite läskigt.

Tjänna, jag har vart lite upptagen de sista dagarna! eller jag har ju haft lite tid men inte orkar skriva då xD. haha..
Lördag vare då custumbike show nere i hamnen drog ner med familjen och grannarna:) as mys! kvällen var jag hoss Robban med några och dom är Cilla, Andreas, Niclas och Robin de vart as kul:) Med mat,krök,musik (niclas musik-.-) och massor av skratt! sjukt kul med dom..
Söndag jobbade jag, de gick as bra bara att man va liite trött bara men var piggare än va jag trodde jag skulle vara :)). Kvällen så typ hmm var gjorde jag ? joo jag somnade i soffan och sen typ kollade lite på tv sen sooov..
Måndag Städade jag rummet för fullt. Vid 6 så skulle jag till flygskolan som hade  "grillfest" och jag hade inte städat klart men drog dit ändå, där var vi och lyssna på musik, kollade på dans. Sen drog jag och CIlla med några till donken och träffade André och Mange, vart massssor med skratt där med och sen drog vi vidare till flygis och flumma..
Idag har jag städat klart rummet de ända som fattas nu är två tavlor som mamma ska komma hem med som ska hängas upp, dammsuga och moppa fast de gör jag i morrn eller torsdag tror jag och samma på toaletten, där ska de me upp tavlor och sen moppas och så bara..

Varför jag städar är för att min mormor och morfar kommer hit på torsdag från småland, de kommer  för att gå på min syster student:) så vi måste städa heela lägeheten för de! sen kommer de ju fler så. 
Men nu funderar jag på att kanske göra en kladdkaka? men är inte säker, men innan de så ska jag Natacha:) pösspå noosen!


Just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha! varför då? :)

2009-06-09 @ 17:50:30
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0